Friday, January 25, 2008

HORNY PAGI SABTU

Aku bangun awal ari ni. Seperti biasa aku akan pergi makan roti canai kat gerai berdekatan rumah aku. Selepas settle, aku pun balik rumah dan mula main internet. Aku layan beberapa site yang aku minat.....ermmmm stim dan horny plak rasanya pagi-pagi ni.

Memandangkan aku pun boring dan rasa gian, aku call satu abang ni. Aku kenal dia masa kat sauna tapi tak pernah pun berjumpa lepas tu. Tujuan aku saja je kot-kot dia free ke boleh gak aku jumpa.

Bila aku call, dia kata dia free dan akan datang umah aku. Mungkin dia pun gian jugak kot. Aku pun terpaksa la kemas-rumah kasi bersih maklumlah ada tamu akan datang. Memandangkan ini kali pertama kami berjumpa, akupun bagi direction camana nak kerumah aku.

Lebih kurang setengah jam dia dah terpacul dan aku kasi dia minum dan relak sekejap. Aku cadangkan dia mandi dulu baru fresh dan best. Masa dia bukak baju dan menghala ke shower room, aku dah nampak batang abang ni dah mencanak. Aku pun tegur, "Aik, keras nampak". Dia senyum je sambil terus menghala ke shower room.

Masa dia mandi, aku dah siapkan satu vcd gay buat tatapan dia. Kira macam intro le....takkan la nak main aje terus. Aku pun dah lepak atas katil. Keluar aja dari shower, aku nampak abang ni memang dah stim abis. Mak oi!! memang besar dan bagi aku untuk saiz orang Malaysia ni memang terlalu memuaskan. Dia agak teruja melihat vcd yang aku pasang dan aku pulak 'super teruja' melihat batang yang paling besar pernah aku tengok - dikalangan orang Malaysia.

Kami masing-masing memang dah gian sangat. Aku terus menhisap batang dia dan memang penuh mulut aku. Aku cakap, "Ni paling besar saya pernah tengok ni bang". Dia senyum aje sambil tangannya sibuk memegang kepala aku menujah-nujah batang kedalam mulut aku.

Sambil menonton vcd, kami beromen. Aku suka abang ni. Badan dia sedap dan berisi, batang dia besar dan yang paling best dia memang suka romen. Kira masing-masing hanyut dalam permainan sex terlarang ni dan aku rasa puas yang amat sangat.

Dia tanya aku boleh tak dia nak rasa lubang aku. Aku ni kalau abang-abangnya permintaan selalunya aku akan ikut aje cakap dia orang....maklumlah adik kena hormat arahan abang.....kan? Cuma aku cakap kat dia, "Bang, kalau sakit, tolong tarik keluar". Dia mengangguk sambil tersenyum macam muka tak sabar aje.

Aku bagi dia losyen untuk memudahkan urusan kami tu dan setidak-tidaknya aku tak la rasa perit sangat. Aku pun mengambil poppers untuk menghilangkan rasa gentar aku. Percubaan pertama gagal sebab memang lubang aku ketat dan aku pun bukan nye selalu jadi bottom. Tapi aku rasa pengalaman mengajar segalanya maklumlah dia ni pun married man. Perlahan-lahan dia memasukkan batangnya dan menyuruh aku relax dan tarik nafas. Aku ni pun ikut jelah. Selepas beberapa masuk dan keluar, akhirnya seluruh batang dia yang besar tu dahpun menyendatkan jubur aku.

Aku mengerang sakit walupun dalam hati aku memang nak sangat merasanya. Mungkin menyedari aku kesakitan dan tak rasa selesa, dia membiarkan batangnya terbenam didalam lubangku dan mula mencium aku. Ciuman nya yang berahi itu memang mengghairahkan dan aku terus memegang seerat-eratnya badan dia. Rasa tak nak lepas.

Bila keadaan dah agak ok, dia mula menghayun batangnya masuk dan keluar kedalam jubur aku. Berkat losyen yang agak banyak dan poppers yang aku pakai, aku mula rasa enjoy dan sedap. Cara dia main memang aku respek. Dia pandai melayar bahtera dan aku sebagai adik cuma meredhakan aje.

Aku tak nafikan aku rasa senak yang amat sangat sebab batang dia memang besar dan thick. Bukan senang nak jumpa batang orang Malaysia sebesar ni. Dan yang paling best tu, dia take the full control dan pandai menjaga emosi aku supaya aku rasa selesa dan sedap.

Kami bersenggama agak lama dan aku dah mula rasa letih. Lubang aku dah rasa macam besar sangat maklumlah tujahan batang bersaiz 'extra besar' ni. Aku cakap kat dia, "Bang, letih la....tak larat". Dia memahami kudrat aku yang dah berkurangan dan dia tanya, "Nak abang pancut ke sekarang?". Aku cakap kat dia, "Pancut je lah atas dada saya".

Dia mengajak aku masuk ke shower room untuk adegan game over tapi aku tengok masih takda tanda-tanda dia akan pancut nampaknya. Sambil kami mandi, sambil tu dia suruh aku menjilat putingnya. Aku ni pun patuh aja lah. Kemudian dia suruh aku membelakangnya dan memasukkan semula batangnya yang tak abis-abis mencanak dari tadi. Ingatkan nak game over tapi buntut aku jadi mangsa lagi. Kali ni sambil berdiri, dari belakang dia menjuburi aku. Kami dalam keadaan yang basah sebab air shower memang dibuka. Aksi difuck dari belakang sambil berdiri itu lebih kuang 5 minit. Dia semakin laju menujah buntut aku dan aku mengerang-ngerang kesedapan walaupun aku dah tak berdaya.

Memang aku dah tak larat sebab banyak tenaga tadahan yang aku dah pakai. Aku pun tak tahulah camana isteri abang ni menahan nafsu serakah laki dia. Dia terus menghayun dalam keadan dua-dua basah kuyup disebabkan air shower.

Memandangkan aku memang dah tak larat, aku cakap kat dia. "Bang, saya letih...tak larat dah". Mungkin dia pun kasihan tengok aku, terus dia menarik keluar batang dia dan mula membasuhnya. Aku pun menolong dia membasuh batangya itu kekerasannya memang tak luak-luak dari tadi lagi.

Dia menyuruh aku menghisap batangnya semula sebagai tanda penamat. Aku ni macam anggota kerajaan yang menurut perintah saja. Aku kulum batang dia dan aku tau dia dah nak terpancut. Taklamapun, klimaksnye sampai. Aku halakan batang nye kat aku dan abis ledakan air mani abang membanjiri dada aku. Aku mengambil airmaninya dan mennyuruhnya duduk. Aku mula melancap dan tahap keghairahan aku telah sampai tahap maksima. Akhirnya aku terpancut ke atas dada abang yang agak berisi ni. Game over kedua-duanya.

Memang kami dua-dua puas. Selepas mandi dan mencuci badan, kami pun bercium dan berpeluk.

Aku rasa, this is my highlight for the day - bersenggama dengan seorang suami orang yang memang pandai memberi kepuasan maksima kepada aku.

Aku rasa puas yang amat sangat walaupun senak dipagi Sabtu ni.


Senak dalam kesedapan

4 comments:

Cikgu Adie's said...

ermmmm best beb baca citer ko ni ...naik stim semcm ... ble tak ko kasi no hp mamat ni ...nak gak try camner rasa kena sontot ...ahahahaha adie khairiel 0172337833 ...cheras miharja kl

ISI HATI SEORANG LELAKI said...

aku rasa tak bagus mendedahkan identiti abang tu pada orang lain....lagipun dia dah kawin. Aku kena jaga hak privacy dia.

DarcyTheWitty said...

Honestly speaking, nice story indeed...
Aku baru baca dua tiga cerita dah naik stim jugak...nice real imagination!
Keep up the good job! Well done..

ISI HATI SEORANG LELAKI said...

darcy, it was a real story indeed..cuma aku kasi nasik tambah sikit2 kasi sedap