Monday, February 11, 2008

TOP ATAU BOTTOM??

Aku rasa dalam aku bercerita ni, dalam banyak-banyak situasi, aku menjadi bottom. Sebenarnya, aku bukanlah pure bottom. Untuk pengetahuan korang, aku ni memang banyak terjumpa orang-orang yang lebih tua dari aku.....kira pangkat abang-abangla. Dan dalam ramai-ramai ni, most of them are married man. Dari segi posisi, sudah tentu kebanyakannya top. Nak tak nak, aku terpaksala jadi bottom.

Dalam kamus PLU ni, tak salah menjadi bottom. Kalau korang tengok mat saleh, yang macho dan hensem tu kebanyakkannye bottom guys. Kadang-kadang kalau tengok muka yang garang tu, tak sangak plak dia orang ni suka mengangkang.

Sebagai Top, bangga sangat ke? Kalau batang tu kategori 'nalarekek' bak kata orang India, lain la cerita. Masalahnya, ramai lelaki yang berbatang kecik tapi dengan bangganya mengatakan dia pure top. Bukak seluar, buat malu aja....macam tak matching plak statement dengan keadaan sebenar.

Anyway, regardless top atau bottom, yang penting kita selesa dengan posisi kita dan mampu memberi kepuasan maksima dengan pasangan kita. Tapi kalau dapat pasangan yang flexsible, aku rasa lagi best. Kau fuck aku lepas tu aku fuck kau.... kan ke senang macam tu?

Ada orang cakap, bekas bodybuilder kita yang terkenal tu sebenarnya bottom guy?....Errmmm...aku pun tak tau.....wallahuallam!!

No comments: