Sunday, February 3, 2008

PROJEK DENGAN ABANG BODY BUILDER


Abang body builder

Ini cerita paling baru. Memandangkan aku baru je balik dari kampung pagi tadi....aku rasa memang bagus sangatlah aku meredakan urat-urat saraf aku yang lenguh ni. Cara yang paling baik adalah dengan pergi massage.

Aku pun macam biasa pergilah ke massage place di Brickfield. Tempat favourite aku kalau nak massage...dan mungkin ke sauna selepas tu. Masa aku sampai orang agak ramai maklum lah hari cuti.

Selepas aku abis massage, aku pun lepak-lepaklah kat area bangku tepi sauna tu. Tak jauh dari aku ada sorang mamat yang agak stocky badan dia. Dia pun aku tengok usah kat aku jugak. Aku saja je nak test dia.....aku menuju ke sauna.....kalau dia ikut maknanya dia pun minat ngan aku. Memang dia ikut aku masuk dalam sauna.

Aku pun lepak kat tepi pintu tu....dan dia masuk kedalam sauna dan berdiri sebelah aku. Aku pegang badan dia dan dia pegang batang aku.....ermmmm memang boleh makan. Memandangkan orang agak ramai dalam sauna tu, dia bisik kat aku, "Jom masuk bilik air". Aku pun angguk dan sama-sama kita orang keluar daru sauna dan pergi ke bilik belakang.

Kami terus bogel dalam bilik air.....dan terus bercium. Badan abang ni memang sedap...aku rasa dia ni memang kaki gym. Lagak abang ni agak ganas....badan aku ditolaknya ke dinding bilik air dan terus tetek aku digigitnya. Aku menjerit sakit. "Rilek la bang.....jangan gigit", aku cakap kat dia. Memandangkan badan nya yang agak besar, diangkatnya aku dan aku terus dididalam dokongan dia. Calang-calang orang tak terangkat aku ni sebab maklumla aku ni pun berat jugak.

Batang kita orang masing-masing mencanak. Untuk seorang kaki gym, batang dia aku rasa agak besar. Tak macam yang lain-lain gymmer yang selalunya berbatang kecik. Dalam masa kami saling bertukar-tukar menghisap batang, ditamparnya bontot aku. Pedih jugak...."celaka betul abang ni", kata hati aku. Badan aku dikangkangnya dan dia duduk bersila didalam bilik air tu membelakangi aku. Dan aku terus aku kena rimming dengan dia.

Untuk yang tak tahu, rimming adalah perbuatan menjilat lubang jubur. Aku memang suka dirimming tapi aku tak akan merimming orang. Sedap sangat rasanya kena jilat sambil tangan aku melancap batang aku yang dah basah dengan air mazi tu.

Lepas kena rimming, kita orang bangun dan dia mendokong aku. Aku risau jugak sebab lantai bilik air tu licin dan basah...kalau jatuh, teruk aku. Tangannya memegang erat pinggang aku dan aku melekatkan kakiku kat paha dia. Kami melakukan aksi macam kena fuck....aku dihenjutnya keatas kebawah...memang kuat tenaga abang ni mengangkat aku.

Selepas aksi macam kena fuck tu abis, aku terus berlutut di lantai dan mula menghisap batangnya. Kepala batangnya agak besar macam cendawan....dan memang sedap untuk diisap. Aku lihat dia terus kesedapan dan menujah-nujah batangnya kedalam mulut aku. Aku memang expert bab ni dan isapan batang dari aku ni mampu membuatkan air maninya terpancut.

Dalam lebih kurang 5 minit aku 'menguli' batang abang ni sebagai balasan kena rimming tadi. Kami kemudian mula bercium dan masing-masing melakukan finger fucking. Aku memasukkan jari aku ke lubang jubur dia dan dia melakukan benda yang sama kepada aku. Sama-sama seronok kami melakukannya.

Abang ni mula menunjukkan aksi nak pancut disebabkan oleh finger fucking aku tadi. Dan tekaan aku benar sekali sebab akhirnye abis perut aku dengan tujahan airmaninya. Aku pun rasa teruja dan mengambil air mani dia lalu membasahkan batang aku untuk upacara perlancapan....sambil dia melakukan finger fucking keatas aku.

Tak lama pun aku terus terpancut. Aku sengaja menghalakan airmani aku ketas muka dia sebab dia memang mahu aku melakukan sebegitu. Kira abis basah lah muka dia dek air mani aku yang pekat ni.

Lepas main, kami sama-sama mandi sambil bersembang. Rupa-rupanya abang ni married man (as usual), anak dah 2 dan berkerja sendiri. Kami masing-masing mandi wajib dan sebelum aku keluar dari bilik air tu, aku memberikan ciuman puas kat pipi dia.

Game over.

9 comments:

Unknown said...

mencari sugarmummy/daddy yg baik , kaya , penyayang dan boleh tolong aku

serius sahaja.

call aku 0147316396
iz/24 dr KT

masihkan ada muslim yg baik di dunia yg nk kiamat ni :(

Unknown said...

sugarmummy/daddy call aku

0147316396

Unknown said...

Cute young here..ada xdaddy

Unknown said...

pondan urut di sini.

rm 10.60 full urut sejam dan sex


0176799471

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Pm.

Urutan Warisan said...

Adakah anda telah mencuba pelbagai cara utk mengubati masalah kesihatan anda ???
Di Urutan Warisan kami ada menyediakan pakej2 spt berikut -
Urutan kaum Adam ( pelbagai masalah )
Urutan kaum Hawa ( pelbagai masalah )
Urutan / Sauna ( Herba Tradisional )
Urutan sehat & kecantikan ( Adam & Hawa )
Segala masalah ada jln penyelesaian nya.
Jgn malu & segan
Hubungi / whatsapp kami di 014 2775243
Utk keterangan lanjut
Service ke rumah juga di sediakan.

eddy said...
This comment has been removed by the author.
eddy said...

Cari Abang sado ? Hitam berbatang pendek ok tak? Ada 6 packs . Wechat eddytbm 2325
Kalau nk cepat jumpa call 0179195383 .
Whatsapp pun boleh kalau nk tukar video atau gambar. - Abg sado eddy -