Sunday, March 9, 2008

AKU DROWNING!!


Abang sebegini taste aku.

Cerita ni berlaku hari Sabtu lepas tapi aku tak sempat nak update. So sekarang baru aku berkesempatan.

Peristiwa ni berlaku sehabis sahaja aku mengundi. Badan aku agak lenguh dan seperti biasa aku akan pergi berurut di sebuah pusat urut orang buta di Brickfield. Hari tu orang agak ramai dan ramai jugak yang menarik perhatian aku.

Dalam ramai-ramai yang ada, aku begitu tertarik dengan seorang abang yang berbadan stocky dan hairy. Dia nampak agak terasing sekali mungkin first timer disitu. Lama jugak aku usha dia tapi macam tak layan aja. Aku tengok, ramai jugak budak-budak lain yang usha dia tapi dia macam tak layan je. Jual mahal betul abang ni.

Aku punya style senang aje. Kalau aku tegur dan orang tu tak layan, aku tak akan terhegeh-hegeh untuk mengejarnya lagi. Senang aje, kalau no response, maknanya dia pun tak minat.

Perkara yang sama berlaku pada abang ni. Aku tegur dia menjawap tapi lepas tu senyap. Macam tak berminat aje dan aku pun teruslah diam. Cuma aku masih jugak usah-usha dia bila kami berselisih dan aku akan senyum kat dia sebagai tanda yang aku memang minat dia.

Mungkin memang rezeki aku kot malam tu. Abang tu datang menghampiri aku dan menunjukkan signal seperti berminat dengan aku. Aku menuju ke bilik mandi dan memberi signal kepada dia supaya mengekori aku. Dia patuh dan mula mengekori ku.

Apa yang membuatkan aku 'cair' dengan abang ni ialah mukanya ada iras-iras abang Dato' ZR. Matanya redup, kepala agak botak, badan memang stocky dan badan yang penuh bulu. Abang ni memang jantan abis dan 101% straight acting.

Di dalam bilik air tu, kami mula memandang satu sama lain. Dia mula mencium aku. Aku terdiam solah-olah tak percaya yang aku berhadapan dengan orang yang memang aku usha sejak tadi.

Kami berpeluk dan abang ni terus mengucup aku. Aku rasa best sangat perlakuan dia yang begitu romantik. Dia kerap melihat mata aku dan kemudian mencium aku. Terus terang aku katakan aku memang 'drowning sesangat' masa dia buat macam tu.

Selepas bercium, dia mula menghisap dada aku. Memang sedap sambil tangannya erat memeluk aku. Kami berdua masih bertuala tapi batang aku memang dah mencanak abis. Aku memulakan tugasan aku pula. Aku hisap teteknya dan menjilat dadanya yang penuh bulu itu. Sedap sangat melihat dada seorang lelaki yang agak stocky dan penuh bulu. Memang taste.

Perlahan-lahan abang tu membuka towel aku. Mencanak keluar batang aku yang memang dah keras sejak tadi. Aku pun melakukan yang sama dan membuka towelnya. Batangnya agak besar dan bengkok sedikit tapi keras mencanak...sama seperti aku jugak.

Aku berlutut dan mula mnghisap batangnya yang agak besar itu. Penuh mulut aku tapi aku mampu menelan semuanya. Aku mula memainkan lidahku sambil menyedut lubang batangnya. Abang tu tersedu kesedapan dengan permainan aku. Sambil aku menghisap batangnya, dia mula mencium dan mengusap-usap kepala aku. Pada masa itu, aku merasakan betapa romantisnya abang ni.

Kami bertukar posisi. Abang ni mula menghisap aku dan memang tak dinafikan dia agak berpengalaman. Bukan setakat batang sahaja, telur aku pun dikulumnya. Aku mengeliat kegelian dalam kesedapan.

Selepas kami bertukar hisap-menghisapi, kami bercium semula. Memang romantis abang ni dan aku mula hanyut dalam ciuman dia. French kiss kami seolah-olah pasangan kekasih yang telah terpisah lama dan aku amat teruja sangat masa tu. DIa juga kerap mencium mata aku seolah2 tanda kasih sayang yang amat sangat.

AKu rasa aksi romen kami tu mengambil masa yang agak lama. Tapi masing-masing seolah-olah meredainya dan puas. Abang tu mula menghisap aku semula dan aku seloah-olah tak dapat menahan klimaks lagi. Aku berbisik kepadanya yang aku akan terpancut. Reaksi abang tersebut, dia seolah-olah membiarkan sahaja aku terpancut kedalam mulutnya.

Memang aku dah tak tahan dan akhirnya aku terpancut. Abang tu masih tidak bergerak dan pancutan aku selamat semuanya didalam mulutnya. Aku merasa ngilu maklumlah batang aku masih lagi dikulumnya.

Selepas pancutan tersebut dan air mani aku kering, abang tu bangun dan memandang aku. Dia berbisik kat telinga aku, " Hanya kalau orang tu saya suka, saya akan merelakan airmaninya bercampur dengan darah saya". Aku terkedu sebab aku tak sangka dia akan berkata sedemikian. Patutlah dari ciuman dan renungan dia lain macam aja.

Kami bercium lagi selepas tu dan mula bersembang. Aku rasa kalau lah ada orang kat luar bilik air tu sure tensionnya. Maklumlah aku rasa kami didalam tu tak kurang dari 45 minit. Rupa-rupanya abang ni datang dengan boyfriend dia tapi masing2 buat hal bila dah ada kat dalam sauna ni.

Memang dia seorang yang romantis dan aku agak cair dibuatnya. Tapi aku harus menerima kenyataan bahawa dia telah ada boyfriend. Aku dah lali benda-benda macam ni dan paham situasi dia. Cuma aku tanya boleh ke kalau nak jumpa lagi dan dia tidak keberatan.

Sebelum balik, kami bertukar-tukar handphone dan aku rasa syok sangat sebab dia sudi untuk berhubung lagi walaupun aku sedar hakikat yang dia sudah ada BF. Bagi aku, dapat berkawan pun aku dah happy.

Dalam pukul 11.55 malam, aku menerima sms dari dia, "Nice knowing you and hope to meet again someday". Aku tersenyum sendirian dan membalas smsnya, " Wish you were here to cuddle with you".

Errmm....I wish that the man is mine!!!

No comments: