Wednesday, March 12, 2008

My Daddy Dave

Korang masih ingat tak lagi penulisan aku dalam "Kisah Gay di Perantauan" sedikit masa lalu? Korang ingat tak lagi aku pernah bercerita pasal lelaki yang bernama Dady Dave? Lelaki pertama yang aku sayang? Lelaki pertama yang menghilangkan teruna aku semasa aku masih lagi naif dengan kehidupan PLU ini? Lelaki yang pertama mengajar aku bagaimana mahu mengisap batang sehinggakan sipemilik batang akan terlalu teruja? Lelaki yang pertama mengajar aku betapa kasih sayang seorang abang adalah lebih bermakna dari kasih sayang lelaki sebaya?

Inilah orangnya....my Daddy Dave.




Gambar ini aku ambil sebelum kami main. Atau dalam ertikata sebenar, sebelum lubang aku 'dicuba' buat pertama-tama kalinya. Aku sengaja mengambil gambar ini sebab dia terlalu teruja mendapat seorang budak Asia smooth yang mempunyai '0' pengetahuan dan pengalaman di dalam dunia PLU. Kiranya dia mendapat 'raw material'.

Korang tengoklah batang dia yang besar dan mencanak tu. Memang aku suka sangat masa tu sebab itulah pertama kali aku merasai kasih sayang dan sex dari seorang yang bergelar lelaki.

Akibahnya.....sehingga sekarang aku masih meminati lelaki terutamanya yang lebih tua daripada aku.

No comments: