Saturday, March 29, 2008

URUT DAN KULUM


Aku menghisap sambil di urut


Aku terpancut atas katil

Memang aku agak sibuk sikit baru-baru ni dengan urusan keluarga. Jadi aku tak sempat nak tulis dalam ini. Tapi aku ada satu cerita menarik minggu lepas.

Kawan aku telah memperkenalkan aku dengan seorang abang yang kerjanya sebagai tukang urut. Abang ni seorang yang telah berkeluarga dan tinggal berhampiran dengan kawasan Sri Petaling. Memang dia kerja full time sebagai tukang urut. Dia melakukan urutan badan dan juga batin pada harga RM60.

Perwatakan abang ni biasa aje. Orang nya agak gempal dan straight aku rasa. Seperti biasa, aku lebih selesa kalau diurut dalam keadaan bogel dari berbaju. Cara urutan dia agak biasa dan kadang-kadang aku menjerit jugak sebab sakit. Badan aku ni memang sensitif especially kalau dipegang dalam keadaan bogel. Senang-senang aja mencanak apatah lagi oleh abang-abang.

Masa dia mengurut tu, aku saja je meletakkan tangan aku kat kawasan peha dia. Memang aku pun bukan berani sangat nak buat macam tu tapi aku saja aje nak test. Aku dapat rasakan yang batang abang tu pun keras jugak.

Jadi, aku pun pun mulalah mengusap-usap batang didalam seluar abang tu sampailah aku rasa batang dia dah keras habis. Aku dengan beraninya pun tanya kat dia, "Bang, boleh tengok tak? Macam mengiakan cakap aku, terus dia bukak baju dan seluar. Kiranya dia berbogel mengurut aku dan masa tu batang aku memang dah keras abis.

Memang batang dia stim tapi dia tetap meneruskan kerja dia mengurut badan aku. Selamba aja dia meneruskan kerja-kerja dia. Memandangkan dia mengurut sambil berdiri dan aku diatas katil urut tu, kiranya muka aku betul-betul menghadap batang dia. Aku pun tak melengahkan masa, terus mengulum batang abang tu. Kalau dilihat dari cara dia, kuluman aku tu sedikit pun tidak mengganggu konsentrasi dia. Dia terus sibuk mengurut badan aku dan aku pulak sibuk mengisap batang abang tu dengan gaya yang agak relax dan tidak tergopoh gapah.

Batang abang ni kiranya secukup rasa. Batang abang ni agak gemuk tapi kurang panjang. Kiranya sedaplah menghisapnya sebab terasa penuh mulut aku. Sambil mengulum tu, aku sempat tanya kat dia, "Selalu ke orang hisap batang abang?" Dengan selambanya sambil tangannya terus mengurut badan aku dia menjawap, " Kalau orang mintak, abang kasi aja".

Sesi kena urut sambil aku sibuk menghisap batang abang tu berlarutan sampailah abis. Akhir sekali aku meminta dia untuk melancapkan aku. Abang tu siap mengambil minyak dan terus memelancapkan aku. Masa ni aku cuma mengerang-ngerang kesedapan dan sesekali aku memasukkan semula batang abang tu kedalam mulut aku. Memang aku dah tak tahan sebab terlalu teruja dan akhirnya aku terpancut jugak akhirnya.

Memang sedap pengalaman aku tu dan sudah tentu aku akan datang lagi next time.

5 comments:

sazali ahmad said...

alooooooooooooooooo boleh bagi kontek abg urut tu ?

Anonymous said...

kat maner kat sri petaling tue..??

lingas said...

nak no contact tukang urut tu boleh?

Unknown said...

0172959007

Shamelshah18 said...

Perrrrgggghhhhh.. I love it and i love u all .plz add my whatsapp : 0123216916
Muahhhh special thanks.