Thursday, January 24, 2008

AKU & ABANG-ABANG


Abang Yang aku minat


My daddy yang aku cari

Sejak dari dulu lagi, aku amat tertarik dengan orang yang lebih tua dari aku dan yang berbadan stocky. Muka pada aku kurang penting janji badan sedap. Tapi masalahnya di Malaysia orang tak paham sangat dengan perkataan stocky ni. Kalau badan tu gemuk dan lembek, itu bukan stocky namanya.

Disebabkan taste aku yang macam ni, memanglah payah nak dapat kat Malaysia ni. Kalau kat luar negeri tu berlambak. Cuma yang aku terkilan tu, straight guys ramai yang termasuk dalam kategori taste aku ni. Memang payahla nak dapatkan?

Antara abang-abang Melayu yang aku taste macam Mustapha Kamal, Sidi Oraza, Kuswadinata (daddy ni) dan Latif Ibrahim. Politicians pun aku minat macam Zulhasnan Rafique (abang sexy),Syed Albar (mesti batang besar ni) dan beberapa tokoh korporat yang aku pun tak kenal. Aku rasa, kalau lah dapat terjelepuk atas dada abang-abang ni, bahagia sesangat aku rasa. Berangan aja lah kan??

Celebrity lain yang aku minat macam Kamal Hassan (bintang filem Tamil), Sunjay Dutt dan juga dua tiga pelakon Hindustan yang badan dia orang memang stoky dan sedap kalau dapat dipeluk. Dan hairy plak tu......memang taste aku!!

So, dalam kehidupan aku ni, kalau aku jumpa budak-budak muda atau anak-anak ikan selalunya aku tak layan. Walaupun ramai yang cute tapi bagi aku budak-budak ni tasteless batul. Sorrylah....tak minat!!


Aku suka abang macam ni.

My daddy kesukaan aku.

No comments: