Tuesday, January 22, 2008

DIARI MALAM THAIPUSAM


Aku keletihan.....tapi puas!!

Malam tadi aku dapat sms dari sorang kawan lama. Dia seorang cikgu dan berasal dari Kelantan. Sebenarnya aku bukanlah rapat sangat dan ini kali kedua kita orang berjumpa. Aku tahu tujuan dia talipon aku....ada la kehendaknya tu. Dia ajak aku jumpa dan memandangkan esok cuti, so aku pun ok aja dan bawak dia datang ke umah aku.

Lepas aku mandi, aku ajak dia terus masuk bilik. Tak payah nak buang masa sebab aku tau tujuan kedatangan dia. Dia ni bab blow job memang aku respek. Macam orang tak dapat batang setahun, abis segala-gala dia jilat. Aku tak nafikan dia ni yang paling pandai dalam sejarah orang menghisap batang aku. Mula-mula slow dan kemudian dia mula melajukan tujahan batang aku kedalam mulutnya. Cara dia mengulum batang aku memang boleh buat aku pancut time tu jugak..tapi aku tahan klimak aku sebab tak nak pancut cepat sangat.

Aku memang dah readykan 'popper' yang memang aku suka pakai kalau aku have sex. Popper menjadikan aku wild dan lagi aktif cuma kadangkala tercepat klimak dibuatnya.

Mamat ni masih lagi menghisap batang aku dan aku tersandar je tepi katil kesedapan. Nikmat dihisap dengan cara yang betul ni memang lelaki sahaja yang boleh buat. Dan kesedapannya.....aku tak dapat nak gambarkan. Tambahan pula kalau sipeghisap ni dah lama tak dapat.....memang lunyai batang aku dibuatnya.

Aku rasa ada dalam 30 minit batnag aku 'diuli' mamat ni. Macam-macam style aku kasi kat dia. Berdiri tepi katil sambil mulutnya terbenam dalam batang aku, aku mencangkung dan dia dari bawah kelakang menghisap batang aku...macam-macam style aku explore.

Sebab terlalu sedap aku dah tak tahan......tapi dia masih menghisap batang aku sedalam-dalamnya. Aku menjerit-jerit kesedapan dan kasi tau kat dia yang aku dah nak terpancut. Lagi aku cakap lagi dia laju menghisap batang aku. Dan hampir-hampir aku dah nak klimaks, dia tarik batang aku dan membiarkan dada dia dibanjiri air mani aku. Abis basah dada dia dan dia rasa puas sangat.

Dan aku pun lepas terpancut, terlantar tepi katil keletihan.......memang sedap!!!

No comments: