Monday, January 28, 2008

KENA SONTOT LAGI...

Petang tadi masa aku kat opis, aku dapat satu call. Kawan lama aku rupanya. Dia kena attend meeting kat KL ni dan company dia bagi le bilik hotel.

Dia ni memang kawan lama aku dan dah kawin pun. Masa dia call aku tu aku dah agak dah...mamat ni mesti tengah gersang. Biasalah kalau dah berjauhan dengan bini, nafsu mesti memuncak.

Dalam pukul 7.00pm aku dah sampai dalam bilik dia kat sebuah hotel 5 star berdekatan dengan opis aku. Aku tengok mamat ni dah siap berlenggeng je atas katil....macam dah ready nak beraksi lagaknya.

Aku ni kalau ikutkan, letih kena sontot dengan abang batang besar ari tu tak abis lagi. So, aku pun lepak aja la kat katil dia sambil sembang dan tengok tv. Layan aja lah macam biasa.

Tak sampai 5 minitpun, tangan dia dah mula menjalar kat badan aku. Aku macam biasa buat relax je. Tapi yelah, nafsu aku pun ada batasnya.....kalau dah badantu diusap-usap, mencanak la batang aku dibuatnya.

Melihat reaksi aku yang dah mula stim tu, terus aku kena terkam. Batang aku jadi mangsa la sudahnya. Macam harimau lapar, selapar itulah dia ni menjamah batang aku. Nikmat kena isap ni tak payah nak ceritalah.

Aku respek ngan kawan aku ni sebab dia memang terer dalam bab-bab isap-mengisapi ni. Kadang-kadang aku pun heran.....dah kawin tapi blow job memang nombor satu. Memang sedap dan aku khayal dibuatnya.

Tak sah lakan kalau dia aje isap aku. Kami buat 69. Aku cukup suka aksi ni sebab aku rasa macam buat akrobatik plak. Kami berguling-guling atas katil tu. Dan yang best tu, masing-masing naik sheik bila dapat batang ni. Aku tak nafikan yang aku memang agak power dalam bab menghisap ni sebab aku memang pernah diajar dulu.....sapa lagi kalau bukan Daddy Dave gurunya.

Aku isap batang kawan aku ni....mula-mula slow kemudian semakin laju....lepas tu slow balik. Syok aku dengar dia mengerang....walaupun mulut dia penuh denagn batang aku yang dan basah ni. Saja je aku buat camtu sebab memang nafsu dia akan meledak. Kawan aku ni pulak, sambil menghisap batang aku, dia finger fuck aku jugak. Aku suka dan benda ni memang merangsang aku.

Tak semena-mena, dia naik atas badan aku. Badan kami berdua agak berisi dan aku tau dia suka sangat meramas dada aku. Dulu-dulu aku selalu ke gym dan memang hasilnya ternampak kat dada aku la.Tapi sejak dah lama tak exercise ni, dada aku tak le semantap dulu tapi kira ok la jugak.

Sambil kami bercium dan tangan dia meramas dada aku, dia mula mengacu-acukan batang dia kat jubur aku. Aku biarkan aja sebab sedap gak dia buat camni. Nasib baik la batang dia saiz average, so aku pun tak kisah la.

Entah bila dia ambik losyen, aku pun tak sedar. Sedar-sedar dia cakap kat aku, "Aku gian sangat ni....dah lama tak dapat ko". Aku pun diam sambil membiarkan kaki aku diangkat ke atas bahu dia. Kalulah ada poppers mesti best sebab kawan aku ni pun suka jugak.

Berkat batang dia yang tak besar tu, aku rasa no hal la kalau dia nak fuck. Lagipun, aku memang dah lama tak jumpa dia dan hendak jugak merasa. Sambil terus beromen, sambil aku biarkan dia menghayun aku. Memang penangan married man ni lain lah. Itulah satu sebab mengapa aku lebih selesa bersenggama dengan orang dah kawin sebab lain 'caranya'.

Kawan aku ni memang jenis yang gelojoh sikit. Mungkin memang dah lama dia mengidam kat aku kot. Aku pun layan aje la sambil mulut kami erat berciuman. Kami bertukar posisi. Aku bawak dia ketas sofa dan berdoggy dengan dia. Hebat aksi kami sampaikan aku termengah-mengah dibuatnya.

Masa kat atas sofa tu, aku rasa dia memang dah tak tahan dah. Aku tau dia dah nak sampai klimak dan cepat2 aku tarik batang dia keluar dan pancutkan atas dada aku. Ya rabbi....air mani simpanan berapa lama ni?....banyak betul beb!! Abis dada dan perut aku basah.. Kalu korang nak tau, dada dan perut adalah tempat favourite abang-abang memancutkan air nikmat dia orang masa projek ngan aku.

Bila dia dah pancut, aku suruh dia baring atas sofa tadi. Aku naik atas dia ...turn aku la plak. Aku tengok batang dia masih keras. Aku terus duduk dan memasukkan batang dia yg dah basah tu dalam lubang jubur aku balik. Sambil aku melancap dan mengerang-ngerang kesedapan, aku shoot air mani aku atas dada dia. Nah ambik ko.....barulah adil....sama-sama bermandikan air mani.

Lepas dua-dua dah game.....kita orang pun mandi sama-sama. Kebetulan azan maghrib pun berkumandang dari masjid terdekat. Nasib baik dah game...kalau tak mesti rasa tak selesa punya....yelah...at least respek la sikit...kan???


Aku tersenyum teringat peristiwa petang tadi

No comments: