Sunday, January 13, 2008

INTRODUKSI DIRIKU!!


Aku dilahirkan sebagai seorang lelaki. Dibesarkan di dalam keluarga yang agak besar dan mostly lelaki. Dari kecil, perjalanan aku sebagai kanak-kanak lelaki adalah normal seperti orang lain.

Dari segi didikan agama, alhamdulillah amat mencukupi. Malah aku pernah katam quran beberapa kali. Boleh dikatakan segala-galanya adalah normal dalam kehidupan aku yang dilahirkan sebagai seorang lelaki tulen.

Perasaan dalaman aku terhadap lelaki tidak pernah wujud sama-sekali. Mungkin sekadar menyanjung kaum-kaum lelaki yang amat aku kagumi. Nama-nama besar seperti Richard Gere, Tom Selleck, Latif Ibrahim, Kuswadinata adalah antara idola lelaki macho aku. Aku kagum dengan sifat gentelemen dia orang.

Namun begitu, semakin membesarnya aku dalam dunia yang mencabar ini, semakin tercabar sifat kelakian yang ada pada diriku. Kadang-kala, aku sendiri tak memahaminya. Adakah sesuatu yg normal bagi seorang lelaki untuk menyukai lelaki lain? Of course TIDAK...!!!

Justeru itu, aku ingin mengambil peluang untuk meluahkan apa yang aku simpan selama ini. Jadikan lah ia sebagai satu rentetan perjalanan hidup aku yang penuh rahsia. Mungkin ianya mampu melepaskan perasaan dalaman aku yang aku sendiri pun kurang memahaminya.

Bukan mudah untuk bercerita hal dalaman seorang lelaki yang merasakan ianya adalah lelaki sejati tetapi jauh disudut hatinya, mengkagumi dan menginginkan seorang lelaki lain.

So, sendiri mau ingat!!!!


No comments: