Sunday, January 20, 2008

DIARI TASIK KELANA JAYA


Malam Jumaat lepas aku lepak kat Tasik Kelana Jaya sekejap sekadar nak buang masa. Sebenarnya tempat ni bukan tempat kegemaran aku maklumlah macam-macam cerita aku dengar. Lagipun 'crowd' dia kebanyakkan Cina. Sampai saja kat Tasik Kelana Jaya, aku rasa dalam pukul 1.30am. Memang ramai orang malam tu maklumlah esoknya hari Sabtu. Kira happening jugak tempat ni. Tak sangka aku.

Seperti biasa, aku akan duduk dalam kereta aja. Malas nak keluar sebab ramai sangat orang. Tapi kalau aku duduk aja rasa boring plak. So, aku pun keluar dan lepak aja kat tepi kereta aku.

Dalam lebih kurang setengah jam, aku ternampak seorang lelaki Melayu yang bersaiz sama besar dengan aku bersama dengan seorang lagi lelaki yang agak tinggi dan kurus sedikit. Kami berselisih dan dari cara dia melihat aku, aku rasa dia berminat.

Kemudian aku tengok dia split dengan kawan dia dan kerap memandang aku seolah-olah memberi 'signal'. Aku memberi respon dan mula mengikuti dia menuju ke arah taman permainan kanak-kanak. Dia telah pun menanti diatas sebuah kerusi dan aku terus duduk disebelahnya. Aku memulakan perbualan dan responnya agak baik.

Perbualan agak kaku sebab aku memang kurang pandai dalam bab-bab 'mengayat' ni. Dia pun agak pendiam jugak. Sembang punya sembang, dia mula menanyakan aku tentang tinggal dimana, dengan sapa dll.

Akhirnya dia menanyakan aku kiranya dia boleh mengikut aku balik. Aku cakap kalau dia sorang mungkin ok tapi tidak dengan kawannya. Sudah tentu aku kena hati-hati dalam benda ni maklumlah mereka ni umpama stranger pada aku.

Dia pun setuju dan malam tu aku 'berangkut' dan membawa dia ke rumah aku. Memandangkan jam sudah hampir pukul 3.00am dan masing-masing sudah tahu agenda yang seterusnya, aku terus membawa dia ke bilik. Bagaikan orang mengantuk disorong bantal, kami terus bergomol di atas katil. Dia agak aktif dan aku sekadar mendiamkan diri. Baju aku terus dibukanya dan dengan gelojoh habis badan, telinga dan batang aku dijilatnya.

Amat mudah bagi aku untuk test seseorang itu samada dia bottom ataupun top. Telahan aku betul bila aku melakukan 'finger fucking' padanya dan dia teresak-esak kesedapan. Ini amat memudahkan aku untuk meneruskan 'missi' aku.

Aku mula mengambil kondom dan aku berikan losyen padanya untuk 'loose' kan lubangnya. Bagai dijangka, dengan sekali tujahan, batang aku menjerumus masuk - agak mudah sekali.

Aku terus menghayun sekuat mungkin dan dia terus mengerang-ngerang kesedapan. Aku memang dah lama tak fuck dan kesempatan ini memang aku gunakan dengan 'full force'. Sedap aku menghayun batang aku sampaikan aku termengah-mengah dibuatnya.

Dia masih memeluk badan aku dengan kuat dan mulutnya tak abis-abis mengerang kesedapan. Aku rasa memang tepat pada masanya untuk aku berjuang dan akhirnya aku dah tak tahan lagi. Aku 'game over' didalam lubang juburnya. Off course aku pancut didalam condom aku.

No comments: