Thursday, January 24, 2008

GAY DI PERANTAUAN - PART 1

Pertama kali aku bukak rahsia ni. Bukan nak bermegah-megah tapi aku rasa inilah titik permulaan aku meminati lelaki yang lebih tua dari aku....dan buat pertama kalinya teruna aku diragut oleh seorang lelaki.

Semulanya bermula di luar negara. Aku kira bertuah sebab berpeluang melanjutkan pelajaran keluar negara atas tajaan MARA. Tempoh study aku cuma 2 tahun sahaja sebab aku telah pun mempunyai Diploma, namun peluang diberikan ini memang aku hendak sesangat. 2 tahun pun 2 tahunlah asalkan dapat ke luar negara.

Masa aku study ni, aku mula tahu apa itu internet dan website gay. Aku masih ingat lagi website Gay Personal dimana banyak jugak aku hantar message kat mat saleh dalam tu. Respon yang aku dapat pun not bad especially dari mat saleh yang minat asian.

Kat university aku ni, Gay & Lesbian Society memang ada dan diiktiraf. Walaupun aku tak le masuk tapi selalu jugak aku intai-intai especially masa meeting dia orang. Bukan apa, aku rasa curious maklumla mana ada benda macam ni kat Malaysia.

Kat sini jugak aku terjumpa dua toilet yang memang tempat gay cruising. Tingkat 4 dan kat Lower Ground Studen Union Building. Yang best tu ada glory hole maknanya ada lubang yang kita boleh tengok orang sebelah. Dan memang selalunya ada action especially sebelah petang masa students dah tak ramai.

Seingat aku, aku pernah kenal dengan 2 professor kat sini yang aku pernah projek. Seorang tu ajar Sociology dan seorang lagi ajar Architecture. Kedua-duanya aku jumpa kat toilet tadi tu.

Antara dua profesor ni, aku lagi suka yg Prof Architecture tu. Orangnya agak berumur tapi memang tegap. Mr John Ritter....nama ni akan aku ingat sampai bila-bila. Banyak kali jugak aku pergi rumah dia projek...dan yang kelakar tu, aku mesti menyorok dalam kereta dia takut budak-budak student Malaysia lain nampak. Aku memang phobia bab ni maklumla first time berkecimpung....so rasa takut tu memang menebal. Seperkara yang aku tak gemar kala projek dengan pakcikni ialah orang tua ni asyik nak fuck aku aja. Tapi aku masih berjaya mempertahankan teruna aku. Aku tak pernah membenarkan dia menjolok lubang aku dan dia paham yang aku not into anal.....at that time.
Yang Prof Socilogy tu tak payah la cerita sebab aku pun tak minat sangat sebab dia kurang manly.....tapi dia pernah membiarkan aku fuck dia few times. Kiranya orang tua bottom la ni.


Iras-iras Prof John Ritter

Aku juga ada berjumpa dengan seorang daddy priest. Dia ni memang taste aku sebab badan memang berbulu dan berisi. Memang sedap masa projek. Cuma kita orang tak banyak berjumpa sebab dia ni berkeluarga dan position dia pun paderi...so dia kenalah cover. Aku masih ingat kita orang main kat dalam semak tak jauh dari university aku.....kelakar betul. Dengan dia ni, no anal cuma ringan-ringan aja. Mr Jim nama dia ..tak taula nama betul atau samaran.


Macam badan Daddy Priest Jim

Seorang lagi mat saleh yang aku anggap abang adalah Matt. Aku jumpa dia kat book store dekat university aku. Aku perasan yang dia ni asyik usha-usha aku. Aku ni memang tak berani nak tegur orang ....kiranya sikap malu orang Asia tu masih kuat....tapi mau!!


Macam badan Abang Matt

Dia yang mula tegur aku dan aku ni macam sudah mengantuk disorong bantal. Aku layan dan senyum kat dia. Itulah titik permulaan aku mengenal seorang lelaki 'hunk'....badan dia memang masculin dan handsome orangnya. Kerjanya Accountant...katanyalah..tah betul entah tidak....tapi tak penting pun.

Perkenalan kami memang bagus dan walaupun dia tak tinggal di kawasan aku, kami selalu jumpa. Dan bila dia datang melawat aku, dia akan tinggal kat Motel 6, tak jauh dari tempat aku...dan seperti biasa aku akan menemani dia disana. Dia ni memang aku anggap macam abang la sebab dia memang best dan manjakan aku. Tapi akhirnya aku tau jugak yang dia ni sebenarnya dah ada BF dan aku ni kira sparepart aje. Tak kisahlah kan sebab aku memang suka dia.

So, boleh dikatakan, ramai jugak mat saleh yang aku jumpa masa aku study ni. Dan selalunya just touch and go aja sebab aku tak nak rahsia aku pecah kat budak-budak Malaysia yang lain.

Dan bolehdikatakan aku masih berbangga sebab teruna aku masih belum diragut oleh mana-mana mat saleh masa aku study sehinggalah aku berjumpa dengan seorang daddy yang bernama Dave....

Nak tau apa terjadi pada aku dengan Dave?......nanti aku cerita kemudian!!!


Camnilah badan Daddy Dave...cair aku!

No comments: