Friday, January 25, 2008

GAY DI PERANTAUAN - PART 2

Aku mengenali Daddy Dave dari internet. Dia merupakan seorang duda dan tinggal bersebelahan rumah emak dia. Dia ni memang minat asian especially yang badannya smooth.

First time aku kenal, aku dah tau aku suka dia. Sebab.....dia ni hairy, badan berisi dan very romantic. Lebih kurang 6 bulan aku kenal dia dari internet dan kita orang mula mesra. Email selalu sangat dan kadang-kadang dia telefon aku. Aku ada mintak gambar bogel dia dan dia ada kasi. Tengok dari badan dan batang dia, memang aku tak sabar sangat nak jumpa. Memang taste aku!

One day masa summer break, dia ajak aku datang ke rumah dia. Tiket flight aku dia bayar. Syok dan excited sangat maklumla first time nak jumpa Daddy Dave. Dia ambik aku kat St Louis Airport dan first time jumpa memang aku rasa happy sangat. Dia peluk dan cium aku macam bapak ngan anak. Very friendly dan aku rasa bapak aku pun tak pernah buat camni.

Dalam perjalanan kami bersembang rancak dan aku dari tadi masa dia peluk dah stim abis dah. Maklumla aku berhadapan dengan orang yang aku kenal selama ini dari internet. Dah lama gambar bogel dan batang dia aku dah tengok....sekarang cuma nak rasa secara real aja.

Aku rasa kami memang dah tak sabar dan sesampai aja masuk kedalam rumah dia, kami terus projek. Kami bercium macam nak rak dan sambil itu dia membuka pakaian aku dan membawak aku ke shower room.. Batang aku memang dah mencanak dah sejak dari tadi.

Tiba-tiba dia ambik pisau cukur.....ni yang aku rasa suspen sikit. Kemudian dia cakap kat aku, " I wanna see your little johhny hairless. Tak semena-mena, bulu kemaluan aku dicukurnya...sedikit demi sedikit....sampailah botak dan licin!!!


Selepas aksi mandi dan dicukur dalam bilik air tu, aku dilapnya. Aku memang nampak batang dia dah mula mengembang.....memang besar dan sunat lagi. Dia melayan aku macam baby dan aku rasa bahagia sangat. Memang aku tak nafikan cara orang American melayan memang so romantic. Pada sapa yang pernah ada experience mesti setuju dengan pendapat aku ni.


Aku yang masih mencanak ni dibawa masuk kebiliknya. Aku dibaringkan dan kami mula beromen. Keghairahan yang aku rasa masa tu memang aku tak boleh nak gambarkan...tahap maksima. Aku sekarang berada didalam pelukan seorang Daddy yang berbulu badannya dan sedap dipeluk dan batang yang tegang mencanak. Kami bercium dan abis seluruh badan aku basah dijilatnya.

Pada masa ini jugalah pertama kali aku diperkenalkan kepada 'Poppers'. Poppers ini macam cecair dan perlu di inhale. Pada mulanya aku takut nak cuba tapi dia kata it's ok....so aku pun trylah. First time aku cuba, aku rasa kepala aku berpinar dan slowly nafsu aku semakin naik. Lama kelamaan aku rasa sedap dan semakin wild.

Aku mula mengambil btang dia dan memasukkan kedalam mulut aku. Ya Rabbi.....besarnya dan very thick. Aku rasa mulut aku penuh dan senak. Aku kira batang Daddy Dave ni dalam 7.5 inci dan very very thick. Poppers yang aku pakai ni memang menjadikan aku wild dan Daddy Dave pun sama.

Kami melakukan 69 dan aku rasa seronok sangat sebab aku melakukannya dengan seorang Daddy yang aku memang taste. Aku dipeluknya seerat-erat dan aku rasa betapa bahagianya pada masa tu. Memang aku tak pernah bayangkan akan berada didalam situasi macam tu.

Setelah lama kami bergomol, Daddy Dave mengatakan yang dia ingin sangat merasa lubang aku. Memang dia pandai memujuk....dan aku rasa aku kalah dalam pelukan dadanya yang berbulu itu. Aku cakap kat dia, " Dave, I have never been fucked and never will".

Sifat kebapaan Dave memang kuat dan dia memeluk aku erat dan berbisik ketelinga aku, " It's ok sweety, I will never hurt you". Aku terus cair bila dengar cakap dia. Aku macam meredhakan aja terus membuka kangkang aku. Sebelum tu dia kasi aku inhale poppers dulu sebab that will help to ease my pain katanya. Aku ikut aja cakapnya.

Daddy Dave tau yang batangnya terlalu besar untuk lubang seorang budak yang masih lagi teruna. Daddy Dave memasukkan jarinya perlahan-lahan kedalam jubur aku dan aku menjerit kesakitan. Memang aku tak pernah di'anal'kan sebelum ini dan percubaan Daddy Dave adalah terlalu asing buat aku.

Ternyata aku tidak enjoy dengan mainan jari dia dan aku terus cakap, "Dave, please , stop...I dont like this". Seperti akur dengan rintihan aku, Daddy Dave terus memeluk erat badan aku. Aku rasa bertuah dan selamat sangat didalam pelukan seorang Daddy macam dia. Lama kelamaan, aku terus terlena didalam pelukannya. Kami masing-masing bertelanjang bulat dan terus memeluk erat antara satu sama lain.

So, kira selamatla bontot aku di hari pertama bertemu Daddy Dave!!!!!


Sedap diatas riba Daddy Dave

No comments: