Sunday, January 20, 2008

TERJADI BOTTOM


Petang tadi aku rasa boring. Aku ingat aku nak lepak kat sebuah sauna di Subang Jaya. Memandangkan aku ni agak batuk sikit, aku rasa baik aku pergi sauna untuk memanaskan badan.

Sesampainya aku di sana, aku tengok suasana agak busy. Niat aku cuma nak ke sauna tapi aku tukar fikiran....aku nak dimassage. Aku ternampak seorang tukang urut yang agak taste aku dari segi badannya....dan sebab dia nilah plan aku berubah.

Pada mulanya dia agak pendiam. Sepatah aku tanya sepatah dia jawap. Tapi lama kelamaan dia agak ok. Semasa bab urut di peha, aku mula rasa stim. Batang aku naik dan aku tengok dia tak layan apa-apa pun.

Sampai part urut di tangan, aku tersentuh seluarnya. Rupanya dia pun dah stim. Aku ingat budak ni straight abis la.....sama jugak rupanya. Semasa dia sibuk menurut-urut tangan aku, jari-jari aku bermain dengan batang dia dari luar seluarnya. Aku ihat dia agak seronok.

Memandangkan suasana didalam bilik agak cerah, dia mencadangkan agar lampu ditutup...malu katanya.

Sebaik saja lampu di tutup, terus dia membuka baju dan seluarnya. Batangnya agak sama saiz dengan batang aku dan agak keras. Kami berpeluk dan aku menghisap teteknya dan memang dia stim sangat sampai air mazinya terkeluar.

Lebih kurang 20 minit kami beromen dan tiba-tiba dia cakap dia nak try to fuck aku. Aku sebenarnya jarang sangat menjadi bottom pada orang yang lebih muda dari aku tapi tah camana aku tak kisah plak.

Dia melicinkan lubang aku dengan minyak urut dia dan slowly memasukkan batangnya. OKlah sebab tak besar sangat so aku taklah rasa terlalu sakit. Kita orang main tak lama dan aku tengok dia dah nak terpancut. Memang sah dia dah gameover dan aku pun mula melancap dan masing-masing lepas tu terlentang keletihan.

Ermmmm......jarang sekali aku jadi bottom ni kat orang yang muda dari aku...tapi kira oklah kot....bukan selalupun!!!!

2 comments:

Unknown said...

yo kat maner yg sauna tu erh? teringin gak nak gi :D

slalu ke dtg shah alam? kalau dtg tu gitaw la ehehe :P

www.manjam.com/farock
0126039857

ISI HATI SEORANG LELAKI said...

farock....kalau aku kesana aku mungkin contact ko