Sunday, January 13, 2008

PATUNG CENDANA

Petang tadi aku agak free sikit dan rasa boring sangat. Tak tau nak pergi mana. Aku sepatutnya ada jemputan 'makan-makan' kat rumah kawan aku. Mak bapak dia takda so dia jemput we all semua. Tapi last-last minute, benda ni cancel.


Dalam kepala otak aku, aku ingat nak relax sikit dan mungkin a good massage will do justice to me. Dalam pukul 2.30pm, aku pun meluncur laju ke KL dengan kereta aku untuk ke sebuah sauna yang agak terkenal di Brickfield. Niat aku memang nak dimassage dan mungkin lepak kejap kat dalam sauna selepas tu.


Sesampainya aku disana, suasana agak sunyi. Mungkin terlalu awal dan warga lelaki KL masih lepak-lepak kat umah lagi. Aku pun terus booked seorang tukang urut yang memang favourite aku. Since my session cuma start dalam pukul 3.30pm, so aku decided to go to sauna for a while.


Honestly, crowd pada ari ni kurang menarik. TASTELESS!!!. Well, kalau kat Malaysia ni, nak cerita pasal taste kat dalam sauna ni memang payahlah. Please dont expect much. Kalau kat overseas tu lain cerita. Simply because lelaki-lelaki asing kebanyakannya adalah bersifat lebih MANLY despite their sexual preference yang cenderung kearah sesama lelaki jugak.



This is my type of man

While I was sitting there near the sauna, ada seorang mamat ni asyik usha-usha kat aku. Mamat ni aku taklah kenal sangat tapi pernahlah ada 'session terpaksa' dengan dia.

He approached me and say hi!. Aku pun layan ajalah dan bagitau kat dia yang aku tengah tunggu massage ready. Dari cara tenungan dia, aku tau mamat ni tengah gian. Aku masih lagi relax dan layan sembang macam biasa. Dalam hati aku, menyumpah lah jugak sebab tak da muka lain ke...asyik dia je kat sini. Kalau taste tu, lainlah.

Agaknya mungkin dia terlalu desperate kot dan tangan dia tak abis-abis pegang 'benda' aku. Aku tak le terlalu ghairah sangat sebab he is not my type to be honest. Pegang punya pegang terus dia tarik aku masuk kat dalam bath room dan locked the door from inside. Tak sempat-sempat terus towel aku di tariknya dan sedar-sedar batang aku dah ada dalam mulut dia.

Mamat ni memang a good sucker...no doubt about that. Teknik apa dia pakai aku pun tak taulah. Apa yang nyata, batang aku memang tak lepas dari mulut dia sampaikan aku cakap 'slow-slowla sikit....janganlah gelojoh".

About 5 minutes he gave a good blow and sampailah kepart yang agak heavy sikit. Dia terus pusing belakang dan pegang batang aku betul-betul kat lubang jubur dia. Aku actually not really into this unless aku memang suka lelaki tu. Tapi aku rasa mamatni memang 'pro' dan 'teringin sesangat' kot. Sedar-sedar aku dah 'ditarik secara paksa' dan dia dah mengerang-ngerang kesedapan.

My mind was not really there while I was fucking him. Simply because aku tak minat kat dia.This is more like 'an obligation to please a fucking hungry asshole'. He played most of the role and aku just standing there like 'Patung Cendana' aje.

I was fucking him for about 10 minutes till I heard my number being called means my massage session is now ready. I pat his back while he was still 'fucking' my dick in and out from his ass.

Bro, sorry, aku kena chao dulu.....and I pulled my dick from him and washed myself.

Now I am ready to see the masseur and expected for a great massage from him.

No comments: